• De V.V. Kapelle voert een kledingbeleid. Dit houdt in dat het voetbaltenue (sokken, broekje, en shirt) door de club wordt ingekocht en verstrekt aan de leden. Daartoe heeft V.V. Kapelle een contract met Sportpoint De Bie en Hummel gesloten.
    Naast het merk Hummel maken de leden ook gebruik van de merken Derbystar, Select en Stanno. Alle onze teams spelen in Hummel sportkleding en spelen wedstrijden of trainen met Derbystar of Select ballen.

Via het onderstaande logo van Sportpoint De Bie komt u op onze eigen online sportshop. In deze sportshop treft u alle artikelen uit de Hummel Teamwear catalogus aan.

Heel eenvoudig kan iedereen snel en 24 uur per dag sportartikelen bestellen. Bestel alle sportartikelen via deze site want dan wordt tevens onze vereniging ondersteunt!
    Van iedere aankoop op deze site stroomt er direct geld in de clubkas van de vereniging. Hoe meer er besteld wordt via deze online sportshop hoe meer voordeel onze vereniging ervan heeft.

Heeft een elftal een sponsor dan kan de sponsor voor een vast bedrag per 3 jaar zijn of haar logo / boodschap op shirts, trainingspakken etc plaatsen. Wilt u meer weten over sponsormogelijkheden, klik dan hier.

Klik hier voor meer informatie over het hele kledingbeleid.