• Welkom bij V.V. Kapelle!!

Via onderstaand formulier kunt u zichzelf of uw zoon of dochter inschrijven bij V.V. Kapelle. Dit formulier is bedoeld voor alle lidmaatschappen: als speler/speelster of als vrijwilliger.
    Bent u de afgelopen drie jaar lid geweest van een andere voetbalvereniging, geef dat dan aan in het formulier!! Dan is een overschrijving nodig. Ook als u of uw kind bij de vorige vereniging is afgemeld!!

Let op!! Zorg ervoor dat alle gegevens (*) juist worden ingevuld. Indien de gegevens niet compleet zijn, loopt de inschrijving vertraging op 0f kan de aanvraag wellicht niet in behandeling worden genomen.

Controleer voor verzenden of alle gegevens juist en naar waarheid zijn ingevuld.
    Maakt u gebruik van voorzieningen (zoals het Jeugd Sportfonds of van Vluchtelingenwerk)? Vermeld dit dan duidelijk bij opmerkingen.

Klik op de knop "Aanmelden" en het formulier opent in een andere pagina. Vult u alle gegevens in en beantwoord u de vragen. Druk daarna op verzenden.

U ontvangt een bevestiging op hetzelfde e-mailadres dat u heeft aangegeven op het aanmeldingsformulier.

Meer informatie over voetballen bij V.V. Kapelle vind u hier.

Wilt u eerst een proeftraining? Dat kan.

Contributie wordt in een seizoen tweemaal (automatisch) geïncasseerd. Indien u een aanmelding doet, wordt alles standaard vastgelegd als automatische incasso. Voor de periode 1 juli - 31 december, wordt eind augustus/begin september geïncasseerd.
    Voor de periode 1 januari - 31 juli , wordt eind januari/begin februari geïncasseerd.
    Voor meer informatie: klik hier voor contributie.

Wilt u weten hoe V.V. Kapelle omgaat met uw persoonsgegevens? Lees onze Privacyverklaring.

Aanmelden als vrijwilliger

Waarom vragen we u in te schrijven als vrijwilliger?
    Een paar redenen:

• Als u lid bent van de VV Kapelle als vrijwilliger betaalt u geen contributie, maar bent u wel aanvullend verzekerd bij de KNVB.
    • Als lid staat u geregistreerd bij de V.V. Kapelle en kunt u optimaal gebruikmaken van de Voetbal.nl app. Op deze wijze wordt u op de hoogte gehouden van alle activiteiten en evenementen bij V.V. Kapelle.
    • Via de Voetbal.nl app gaan we de komende seizoenen het vrijwilligerswerk plannen.

Hoe u de Voetbal.nl app kunt krijgen leest u hier.

Wilt u weten hoe V.V. Kapelle omgaat met uw persoonsgegevens? Lees onze Privacyverklaring

• Aanmelden bij VV Kapelle

Als u wilt aanmelden als lid van onze vereniging vult u het aanmeldingsformulier in. Als u op de onderstaande knop klikt zal een apart venster openen met het aanmeldformulier. Dit formulier is voor alle leden die lid willen worden: vrijwilliger of spelers/trainers/leiders