• Mogelijkheden sponsoring v.v. Kapelle

Binnen de v.v. Kapelle kunt u op diverse manieren sponsoren. Heeft u interesse? De Werkgroep Sponsoring is te bereiken via:  sponsorcommissie@vvkapelle.nl

Sponsoring is voor een vereniging als de onze van zeer groot belang. De financiƫle middelen die gegenereerd worden door sponsoring geven de vereniging onder andere de mogelijkheid om goed onderhoud te plegen, materialen aan te schaffen en activiteiten voor jong en oud te ontplooien. Dit komt de uitstraling en de levendigheid van ons dorp, de vereniging en haar leden ten goede.

Een levendige vereniging trekt meer leden en publiek, met als resultaat extra inkomsten en natuurlijk meer zichtbaarheid voor de sponsoren. Zo werken de sponsorgelden als een kloppend hart binnen de vereniging.

Veel van de huidige sponsoren van de vereniging zijn een overeenkomst aangegaan, niet alleen om hun eigen naamsbekendheid en maatschappelijke betrokkenheid in de gemeenschap te vergroten, maar vooral ook omdat ze de vereniging en haar leden een warm hart toedragen. Het bestuur zal alles in het werk stellen om de eer en goede naam van de sponsoren hoog te houden en de uitstraling van de vereniging sportief, correct en sfeervol te houden. Dit om er voor te zorgen dat de vereniging het waard blijft om als sponsor te steunen.

Interesse naar de mogelijkheden?

Neem persoonlijk contact op met leden van de sponsorcommissie. Mailen mag natuurlijk ook. Gebruik hiervoor dan het volgende e-mailadres: sponsorcommissie@vvkapelle.nl

• Sponsorcommissie
    Kees Vink